دانلود کلاه قرمزی 90
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:20 :: نويسنده : admin

مجموعه برنامه "کلاه قرمزی" محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شد. عروسک خاطرانگیز "کلاه قرمزی" به همراه پسرخاله، پسرعمه زا، آقای مجری و میهمانان برنامه با ایجاد فضای مفرح و شاد در ایام نوروز، شادی بخش خانواده های ایرانی بودند.
کلاه قرمزی با تمام جذابیتهای و شیطنت های بامزه اش و ابراز علاقه به بچه ها، تلویزیون و آقای مجری علاوه بر ایجاد روحیه شاد در کودکان، سبب ایجاد حس نوستالیژیک در بزرگترها نیز شد.

عوامل مجموعه کلاه قرمزی عبارتند:
کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:میثم کزازی، طراحی و ساخت عروسکها: مرضیه محبوب، گروه عروسک گردانی: دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امین سلطان احمدی،بنفشه صمدی و محمد لقمانیان، صدای عروسک ها: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بهادر مالکی و محمد بحرانی، طراحی صحنه: مجیدمیرفخرایی، موسیقی: محمدرضا عقیلی، مدیر فیلمبرداری: فرشید رسولی،مدیر صحنه: میلاد کزازی،طراحی لباس: ژاله آنت، گروه تصویربرداری و نور: فردین رحیمی، محمد رضایی، صدابردار: سید محمود کاشانی، مدیر تولید: بهروز صد خسروی.

مجموعه پیش رو 15 قسمت این برنامه پر طرفدار است که توسط یکی از کاربران سایت ارسال شده است و در دو کیفیت پایین(حجم کم) و بالا(حجم زیاد) جهت دانلود آسان تر در اختیار شما قرار گرفته است.

 

لینک های دانلود (مستقیم) - 1700 + 4060 مگابایت

 

رمز فایل

www.p30download.com

  • تاریخ: یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,
  • نظرات شما عزیزان:

    پسران داغ و زیبا
    ساعت15:30---25 ارديبهشت 1390
    سلام د.ست عزیز قانون سوم نیوتونو اجرا کن که هر عملی را عکس العملی هست و بیا مثل من که نظر دادم تو وب من نظر بده و یه چرخی هم بزن کلی عکس با حال توش از پسران خوشگل و زیبا دارم که تو هیج جا دیگه ای پیدا نمیکنی عکسام نایاب و خیلی با حاله
    در ضمن یک وب نیست سه تا وب هست که یکی از یکی بهتر خلاصه خوشحال میشم که یه دوست خوبی مثل تو بهم سر بزنه و نظر بد و با جونو دل ازش استقبال میکنم
    امیدوارم که یارانت از طرف دولت ده برابر بشه
    پسران داغ و زیبا
    www.apo1.tk
    www.apo2.tk
    www.apo3.tk

    ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان